Логопедична група

В період розвитку мови, у діток досить часто зустрічаються різні проблеми. Багато дітей не можуть успішно справитися з вимовою нових звуків, з огляду на це подбати про правильне формування мови Вашого малюка варто заздалегідь. У запобіганні та виправленні проблем мови допомагає логопедичний дитячий сад.

Досягаючи 4-5 річного віку, дітки самі починають помічати вади власної мови і найчастіше болісно їх переживають. Це виражається в утиску говорити, уникненні слів з неправильно вимовними звуками, в дратівливому поведінці і небажанні відвідування дитячого садка, а згодом і школи. У малюків виникає відчуття власної неповноцінності, боязнь насмішок і «поправок» з боку інших дітей.

Часто в таких ситуаціях є частка провини вихователів, тому краще відправити дитину з труднощами мовлення в логопедичний дитячий сад. Адже гнітючі почуття особливо різко виявляються при серйозних недоліках мови, які можуть і не зітреться в дитячому віці. Помилки вимови переслідують дитину і в школі і після її закінчення, заважаючи вчитися, а згодом змушують обирати не залучає професію.

У минулі десятиліття для недопущення та усунення дефектів мовлення обмежувалися тільки вимогою грамотної мови оточуючих, зокрема і вихователів. Лише в наш час необхідність систематичних спеціальних занять, спрямованих на навчання дітей точної мови стала займати все більше місце в дитячих садах, через що і виникли логопедичні групи в дитячих садках і спеціалізовані логопедичні дитячі сади.

Користь занять в логопедическом дитячому садку

Логопедичний дитячий сад надасть Вашим дітям можливість заняття з кваліфікованими фахівцями. Заняття з логопедом проводяться в ігровій формі, для легшого сприйняття дітьми, як в групах, так і персонально.

Заняття включають такі напрямки:

  • розвиток мовного вимови і профілактика порушень;
  • коригування звуковимови;
  • активізація сенсорних здібностей і мовної моторики.

Коли Ваша дитина відвідує логопедичний дитячий сад, він регулярно займається в спеціальних логопедичних групах, які відібрані на підставі виявлених проблем. У свою чергу такі заняття сприяють формуванню пізнавальних та розумових здібностей, процесів пам’яті, емоційного інтелекту, істотно позначаються на зміцненні особистості малюка, впливають на процес взаємодії малюка з соціальним оточенням.

Навчити правильно говорити і впоратися з її недоліками найкраще в молодшому дошкільному віці. Адже в такому віці дитина має певними особливостями, які сприяють швидкому поліпшенню мови:

  • Велика пластичність мозку, тобто здатність швидко і просто перемикатися на нові придбані замикання і так само долати наслідки порушень.
  • Велика схильність до гри, якої діти готові присвячувати весь час. Малюки охоче грають в різні ігри з використанням мови, завдяки чому швидше досягають успіхів.
  • Діти грають звуками, автоматично неодноразово повторюють їх. Можна відзначити, що діти люблять вправлятися над поліпшенням свого виступу, зокрема над чистотою вимови, а, спостерігаючи один за одним, — виявляють великий інтерес і завзятість.
  • Помилкові мовні навички досить неміцні, так як в корі великих півкуль тимчасові зв’язки не усталилися.

Як правило, відвідуючи логопедичний дитячий сад з трьох, чотирирічного віку (в період порівняльного розвитку в цілому мозку, слуху та мовного апарату, зокрема), до кінця відвідування діти опановують правильною вимовою. Гнучкість режиму дитсадка надає можливість приділити достатньо часу цьому питанню.

Роль логопеда і батьків

Логопед в дитячому саду найчастіше стикається з природними для дітей віковими властивостями мови, кажучи науковою мовою, фонетичним (промовляння деяких звуків і звукосполучень) і музичним (чистота голосу, темп, інтонація, ритм, модуляція, сила) своєрідністю мови окремої дитини.

Усунення подібних недоліків не вимагає серйозних заходів і спеціальних занять, адже вихователь правильними методиками навчання суттєво допомагає природному формуванню стандартного розвитку мовлення дитини, прискорюючи його. Таким чином, він полегшує малюкові оволодіння такій непростій мовної діяльністю і сприяє більш ранньому розвитку його розумових здібностей.

Тільки в рідкісних випадках логопед в дитячому саду стикається і з патологічними відхиленнями мови (наприклад, з картавостью, викликаної короткою вуздечкою язика, з невиразною мовою на основі приглухуватості, з гугнявий, заїканням). Відвідувати логопедичний дитячий сад в таких випадках, вкрай важливо і просто необхідно. А професійний логопед в поліклініках лікує, протезіруют і оперує органи мови, чим створює благодатні умови для формування правильної мови.

Вихователь-логопед в дитячому саду, навчений своїй справі, навіть у важких випадках може в опр