Логопед-дефектолог

Корекція звуковимови
  • корекція звуковимови (дислалія);
  • діагностика та корекція порушення читання і письма (дисграфія, дислалія);
  • подолання фонетико-фонематичного порушень мовлення;
  • стимулювання активного мовлення дитини починаючи з 2-х річного віку;
  • корекція тяжких порушень мовлення (алалія, дизартрія, ЗНМ).

Логопед-дефектолог Забарчук Оксана Сергіївна

Коли вперше потрібно звернутися до логопеда

Від народження ми відвідуємо різних спеціалістів, слідкуємо за станом здоров’я наших діточок, але не відвідуємо логопеда. Чому? Деякі батьки вважаю що немає потреби і дитина заговорить, ’’коли прийде час’’ інші не наважуються, адже звертаються значить є проблема. Дуже хочеться щоб ми відійшли від застарілих суджень і не соромились звертатися до логопедів, психологів, коректологів, так як це відбувається у більшості країн світу. І сприймали цей візит як звичайний консультаційний прийом.

Тож коли ж має відбутися перший візит до логопеда

Ідеальний вік – 2 роки, адже саме 2-3 роки найбільш сприятливий період в плані розвитку мови у малюка. Чим молодше вік дитини тим вищі компенсаторні здібності організму. Тож не варто відкладати зустріч з логопедом на довго, особливо важливо проконсультуватися із спеціалістом якщо:

  • У 7-8 місяців малюк не розуміє звернену до нього мову: не реагує на своє ім’я, не повертає голову у відповідь на запитання: «Де мама? Де тато?»
  • В 1 рік малюк не вимовляє 8-10 слів типу «киць-киць», «ам», «бах».
  • У 2 роки дитина не розмовляє окремими словами.
  • У 2,5 роки немає елементарного фразового мовлення — у спілкуванні з дорослими малюк не об’єднує 2-3 слова. Хоча б, «дай ам» (дай їсти), «тато бі» (тато поїхав).
  • До 3 років неправильно відтворює прості ритми типу «тук-тук, тук-тук».
  • У 3 роки у дитини зберігається підвищене слиновиділення — під час мовлення тече слина, а малюк її не ковтає.
  • До 3 років не може виконати прості рухи органами артикуляції. Наприклад, висунути язик або утримати губи в усмішці 5 секунд.
  • Після 3 років продовжує спрощувати більшість слів. Наприклад, замість слова «телефон» — «афон».
  • Після 3 років малюк не вживає найбільш прості граматичні конструкції (число, рід, відмінок …).
  • До 3,5 років не розрізняє на слух схожі за звучанням звуки, склади і слова. Наприклад: шишка-сиска, гілка-білка.
  • Дитина просовує язик між зубами.
  • Не цікавиться навколишнім, не задає запитання.
  • Дитина говорить гугняво.
  • Розмовляє неемоційно, монотонно, невиразно.
  • Якщо в 4 роки у дитини дуже бідний словниковий запас (в нормі — близько 2000 слів), вона не може запам’ятати віршики, а також зовсім не розповідає власних історій (при цьому помилки в реченнях, проблеми зі «складними» звуками – ще норма).
  • У 4,5 роки не сформована звукова сторона мовлення — не вимовляє звуки або вимовляє їх неправильно.
  • Малюк «захлинається» мовленням, поспішає висловити свої думки.
  • Видиху не вистачає на фразу, добирає повітря посеред слова.
  • Якщо в 5-6 років все ще є проблеми зі звуковимовою, в т.ч. з сонорними приголосними (звуками «р» і «л»), дитина не здатна описати своїми словами сюжет на картинці, або допускає грубі помилки при побудові речень (при цьому допускаються помилки в складних реченнях, невелика непослідовність в розповіді).
  • Допомога логопеда також необхідна в тому випадку, якщо з початком шкільного навчання з’явилися складнощі з читанням і письмом.

Як підготуватися?

Перш за все не залякувати і не погрожувати. Поговоріть з дитиною, навіть якщо ваше чадо ще не розмовляє, поясніть куди ви йдете,хто на вас чекатиме і це все відбуватиметься (корисно поспілкуватися напередодні із спеціалістом) скажіть, що будете поруч, а після консультації пообіцяйте улюблений смаколик або здійснення чергового бажання. Як відбувається консультація?   Консультація складається з трьох етапів: бесіда з батьками, збір анамнезу,заздалегідь підготуйтеся до бесіди візьміть із собою на прийом медичну карту дитини або ваші нотатки розвитку,складіть перелік питань; обстеження дитини, логопед запропонує завдання щоб оцінити пасивний і активний словниковий запас дитини, його дрібну та загальну моторику, правильність розвитку мовленєвого апарату. Більш старшим відвідувачам запропонують також завдання для діагностики уваги, пам’ті, логіки. І заключна частина для підведення підсумків,відповіді на запитання, рекомендацій для подальшого мовного розвитку дитини. 

 

Дитячий логопед-дефектолог Київ

Якщо у Вашого малюка є порушення мови, наш дитячий логопед-дефектолог вищої категорії:

  1. допоможе Вам оцінити ситуацію, що склалася;
  2. відзначить, які є відхилення в мовленні, розумінні, спілкуванні;
  3. встановить, які сторони мови і психічної діяльності необхідно розвивати і коригувати.

Основні напрямки діяльності логопеда-дефектолога:

  • Розвиток мови і інших психічних функцій;
  • Корекція мовленевих відхилень.
  • Корекційна робота логопеда з дітьми спрямована на подолання мовних і психофізичних порушень шляхом проведення індивідуальних, подгруппових, фронтальних логопедичних занять, проведення додаткової логопедичної роботи.

Ми завжди раді надати Вам більш детальну інформацію про послуги нашого логопеда за телефонами:

Тел: + 3 8(095) 157-90-23

Тел: + 3 8(093) 198-33-80

e-mail: support@kidworld.kiev.ua

Правильна мова

Правильна мова — запорука того, що дитина буде гармонійно розвиватися в міру дорослішання. Якщо ж присутні дефекти і порушення мови, це може вплинути як на адекватне спілкування, так і на розширення словникового запасу.

Дитячий логопед Київ

Дитина свідомо уникає «складних» слів, які йому проблематично вимовляти, якщо він не вимовляє ті чи інші звуки. Якщо своєчасно не звернути на цю проблему уваги, то вже в дошкільному віці у малюка можуть з’явитися проблеми з однолітками і невпевненість в собі.

Обов`язки логопеда

  • Діагностика та консультація дітей;
  • Стимулювання активного мовлення дитини починаючи з 2-х річного віку;
  • Подолання фонетико-фонематичного порушень мовлення;
  • Корекція тяжких порушень мовлення;
  • Розвивиток артикуляційної та дрібної моторики;
  • Формування правильної звуковимову, закріплення її у чистомовках, віршах, скоромовках та зв’язному мовленні;
  • Розвивиток мислення, уваги,пам’яті, фонематичного слуху,звукового аналізу та синтезу;
  • Поповнення словника і навчання дітей правильно граматично та зв’язно оформлювати висловлювання;
  • Розвиток зорово-просторові орієнтації та активацію слухо-мовленнєва пам’яті;
  • Удосконалення та розвиток комунікативних  уміння дитини.

Вправи на дихання